В межах проекту "Національний парк як осередок підвищення екологічної свідомості молоді" (підтриманого Швейцарським бюро співробітництва) ми завершили серію із трьох тренінгів для підвищення кваліфікації працівників національних парків Харківської та Сумської областей. Розглядали і стратегічне планування та менеджмент проектів, і питання взаємодії з волонтерами, і про використання методів неформальної освіти. На останок лишилася не менш актуальна та цікава тема - побудова медіа стратегії національного парку та використання інтернет-сервісів для її впровадження.
Під час тренінгу було розглянуто актуальні прийоми СММ (social media marketing) для підвищення конкурентоспроможності національних парків, виявлено, що фундаментом успішної медіа-стратегії парку є чітке визначення цільової аудиторії. Як одне із завдань - учасники вималювали портрет типового персонажа цільової аудиторії. Євген Демченко - тренер - неодноразово наголошував, що саме на цього типового персонажа і мають орієнтуватися усі статті, що з'являються на сайті чи в соціальних мережах. Соціальні медіа - це метод спілкування з аудиторією Парку, а сучасна комп'ютеризація та Інтернет простір прискорюють це спілкування і не варто цим нехтувати.
На певному етапі, між учасниками розв'язалася жвава дискусія щодо можливостей залучення через власні медіа-майданчики фінансових інвестицій та ресурсів з боку підприємців - висловлювалися як переваги, так і перешкоди та побоювання. Але, в решті решт, усі прийшли до єдиного висновку - для фінансової стабільності парку, треба звертатися, як до громади та краудфандингу, так і до бізнес-сектору. При чому, останніх обирати варто з обережністю, аби вони розгортали свою діяльність, ґрунтуючись на принципах сталого розвитку та "працювали" як на власний добробут, так і на цілі Парку.
Як завжди, навчання вважатиметься ефективним, якщо поведінка "учнів" у чомусь змінюється після нього. Сподіваємося, що так і станеться, а обмін думками, дискусії, нові знання та навички допоможуть працівникам у повсякденній професійній діяльності.
На певному етапі, між учасниками розв'язалася жвава дискусія щодо можливостей залучення через власні медіа-майданчики фінансових інвестицій та ресурсів з боку підприємців - висловлювалися як переваги, так і перешкоди та побоювання. Але, в решті решт, усі прийшли до єдиного висновку - для фінансової стабільності парку, треба звертатися, як до громади та краудфандингу, так і до бізнес-сектору. При чому, останніх обирати варто з обережністю, аби вони розгортали свою діяльність, ґрунтуючись на принципах сталого розвитку та "працювали" як на власний добробут, так і на цілі Парку.
Дописати коментар