Міні тренінг "Facebook для ГО"

Сьогодні вже не треба розміщувати рекламу на біллборді, аби про тебе дізналися. Достатньо розібратися в нюансах Facebook. Оскільки для багатьох громадських активістів навіть сьогодні Facebook - "темний ліс", ми запросили Артема Коновалова, програмного директора громадської організації "ЦЕНТР РОЗВИТКУ ГРОМАД" аби розібратися у всіх нюансах використання соціальної мережі. 


Ось неповний перелік питань, які ми розглянули під час тренінгу: 
- Чому мої пости про допомогу бібліотеці збирають менше лайків, ніж котики?
- Як заборонити додавати мене в надокучливі групи?
- Скільки тому користувачу можна тегати мене в його постах?
- Як налаштувати стрічку новин?
- Як зробити так, щоб мою новину читали тисячі?
- Чому я можу запросити на зустріч тільки 50 друзів, а мій знайомий 500?
- Ааааа, мене забанили? Чому? Я ж нічого не зробив!

Серед учасників, яких було близько тридцяти, були працівники, волонтери й активісти громадських об’єднань, благодійних фондів, волонтерських організацій і інших інститутів громадянського суспільства. 

"Майстерня громадських ініціатив" проходить за підтримки МЗС Німеччини, Міжнародного освітнього центру "Дортмунд", "Чорнобильської історичної майстерні".


Дописати коментар