Нові медіа для громадських ініціатив

Проект «Нові медіа для потреб та співпраці НУО малих міст України» (серпень-листопад 2013) реалізувався міжнародною громадською організацією «Інтерньюз-Україна» та спільнотою медіа-інноваторів MediaNext за підтримки МФ «Відродження»

Багато хто виріс у час, коли газети, телебачення та радіо були основними джерелами розповсюдження інформації, саме вони із своїх офісів та студій відправляли інформацію до тисяч та мільйонів своїх реципієнтів. Але часи коли інформація переходила "від одного до багатьох" вже минули і сьогодні інтернет та соціальні меді диктують новий підхід - "Всі для всіх".


Спостерігаючи такі зміни в інформаційному просторі, громадські ініціативи мають також слідкувати за новими віяннями. Проект був покликаний надати можливість ефективно використовувати можливості Інтернету, а саме інструменти нових (соціальних) медіа для сучасного позиціонування організацій в онлайн-просторі, просування результатів своєї роботи, а також привернення уваги та нових аудиторій до своїх організацій.

Перший етап проекту розпочався з трьох тренінгів в м. Жмеринка, Люботин та Мукачево.
Попри те, що сьогодні багато хто скаржиться на марнування часу в соціальних мережах, більшість громадських ініціатив досягає успіху саме через їх використання. Під час зустрічі, учасники разом із тренерами розглянули, яким чином краще за все використовувати соціальні мережі для досягнення цілей організації.  
Не менш корисним було дізнатися та одразу протестувати конкретні інтернет-сервіси, які полегшують роботу організації. Серед них були і низка сервісів від Google команди, і сервіси для менеджменту, створення інфографіки, слідкування за оновленнями на сайтах, проведення відео-конференцій, тощо. Особливу увагу приділили створенню блогів, адже сьогодні вже не потрібно витрачати багато часу на програмування та розробку сайту, блоггінг допомагає це зробити швидко і не менш естетично.   

Щоб знання, отримані під час навчання не були безповоротно заархівовані, учасники тренінгів мали місяць на те, щоб поекспериментувати із новими сервісами та можливостями соціальних медіа. 

Завершальним етапом проекту став баркемп 16 листопада, куди були запрошені учасники тренінгів та вражаючі спікери. Вони розповідали власні історії того, як їх проекти досягли успіху через уміле використання соціальних медіа:

  • Віктор Загреба, координує громадську ініціативу з розробки стратегії розвитку м. Яремче, завданням якої є посилення впливу громади заради сталого розвитку краю. 
  • Віта Базан, учасник команди спільнокошту BiggggIdea.  

Отримавши нову порцію надихаючих історій та прикладів ефективного використання новітніх медіа, учасники поділилися і своїми набутками та результатами експериментів за останній місяць. Скільки б корисних інтернет-сервісів не оглянути, завжди знаходяться нові, не менш цікаві та корисні. 
Проект закінчився, але його наслідки повноцінно можна буде відчути лише через деякий час, коли навички комплексного використання соціальних медіа у громадській діяльності перетворяться на звички.   
Автор: Саша Цимбал

Дописати коментар